Tuesday, June 2, 2009

Rindu...

Di suatu pagi ahad yang suam... tut! tut!

me: (pe hal pelik je no nih?) hello...
caller: orang mesia ke nih?
me: aah. ye lah. nak ckp dgn siapa?
caller: oi! aku lah! ease!
me: haa! ko! mane nih? pelik je nombor
caller: aku kat perth. teringat & rindu kat ko. tu yang call
me: alahai... ko sihat ke?
caller: sihat. wei, aku balik 6hb. set la jumpe memane. mesti jadik tau!
me: hehehe ok ok. byk kali kan tak jadi. ok, ko balik roger aku
caller: ok lah. later jumpe. kirim salam sume
me: ok. take care!


Aku pon rindu kat ko ease... ;)

Macam mana buddy/bestfriend pon kita,
tetap malu nak ungkap kata rindu and sayang kat kawan-kawan.
Anda bagaimana? ;)

7 comments:

muadzlife said...

ish..tak malu haihhh..
cakap jek...

miss you..

i juz remenber the first time a friend told me that (bukan kes lesbo ha!!)

rasa dia dalam taw..sampai sikalang wa cayang sama dia...

yes i love her. gitu.

Nurmala Mazlan said...

ye la kak..
kita pun segan nak cakap sayang/rindu kat kawan kita

eZa said...

maksu: auww! malu lah! ehehhe bebdk zmn skang, bdk IT. sume sms, email bagai... nk ckp mulut, x terucap. hehehe

mala: iyo lah. malu! ;)

@tune® said...

ye ye...betul same...

haha...tajuk yg same

yurn said...

uiks.. east watpe kat perth tu.. last aku nampak dia dlm tv.. game apa ntah kat nz..

i'm Lina said...

ease nih ex gf mamat tu kan?

huhu...

"kawan" ko tu aku rasa dah tunang la...hehe

ada sumber2 yg betau aku...huhu

eZa said...

@tune: ;)

yurn: ease outstation. mmg slalu g overC ikot team memane. dia kan physiotherapist kt msn ;)

ina: ko cite pasal sape nih ina? ko knl ke kwn aku ease nih? me befriending her since primary skool. dia mmg dh kawen, 5 yrs dah... isk! konpius aku! :P