Thursday, September 3, 2009

Penat!

Saya penat nak melayan karenah manusia.
Sudah² lah tuh, saya tak nak lagi jadi macam orang bodoh.
Sibuk mengaturkan segalanya, ikut kehendak.
Sedaya upaya memuaskan hati orang lain.
Hati saya siapa pulak yang nak jaga? Tak seorang pun kisah.
Lepas ni saya pun tak nak kisah dah.
Blah lah!

6 comments:

Mrs Zamzuri said...

whateva things in life, always think bout urself first.. then comes the rest of the person that u loved. coz if anything happen to u, who will take care bout d one that u love?

cengko said...

sapa tu...? ke 'org yg biasa' tu...

eZa said...

qimie: thanx babe! ;)

cengko: bukan bukan! :P

Ziana said...

ko lapaq ek eza?
dlm drawer ade stock x?
:P

sabaq naaa..
bln pose nih..

@tune® said...

mereka mau dihorati
tp mereka tidak menghormati

pegi mati!!!

Aida said...

hmm .. usah di layan mereka tu semer .. buat sakit kepala je .. hati dia kena jaga hati kita luka terlara ..