Thursday, October 22, 2009

Update sikit

Tak tau lah ini keluhan ke apa ke kan. Tapi dah 2 hari training kat sini selain training yang boleh dikatakan best lah jugak, apa lagi kalau bukan tentang M.A.K.A.N. Hehehe. Sedap tul food dia. Varieties. Presentation pun memang lawo lah kan. Tapi kalau setakat presentation je A, rasa takde tak jadi jugak. But this cater memang best lah. Food dia semua sedap dan mewah. 'We cater your idea', that's their slogan. I loikkke! ;) A-hah! Saya dengar tuh! "Ah! Biasa lah, orang gomen nih kalau kursus sure makan je keje". Eh! Itu rezeki apa?! Syukur. Hehehe *wink*. Setelah episod sakit perut last week, this week saya bermewah2 makan pulak. Tapi ada jugak rasa sakit lagi sikit2. Tak berapa nak betul lagi. Takpe, pelan-pelan kayuh. Jaga makan, itu saja caranya. Kan? ;) Tapi satu yang tak best, dah 2 hari saya tak mengunyah ais! Lain macam dah rasanya, macam ada tak kena je. Balik kang kena pekena ais lah jugak nih. Hehehe :P

Ermm... Di kesempatan ini saya nak bagitau suami saya yang tercinta itu yang kami pun rindukan dia jugak. Rindu sangat-sangat! You bz lah sekarang, takpe... Satu je you kena ingat, bayar balik semua tau?! You know what I mean, right? ;)

We miss you a lot papa!

p/s: entry banyak tapi... :P
p/p/s: konon taknak update til friday. huish! tak bleh tahan beb! hahaha :P


1 comment:

~ #TinieFabulous ~ said...

be xtra careful wit food .......enjoy !!!