Sunday, November 29, 2009

Cuti yang macam tak cuti

Since Friday saya rasa saya macam tak bercuti aje. Raya haji ni giliran balik Seremban. Dan memang kena la timing pasal banyak benda nak kena urus, SIL saya nak bertunang 26 dec ni. So cuti krismas memang busy lah gamaknya. Kebizian itu saya dapat agak berterusan sebab tempoh dia nak langsung sekejap aje. 30 April 2010 nikah, sanding 1 May 2010. Arghh parah mak!

Kalau di side saya, saya bongsu. Everything is taking care of by the eldest. Saya hanya duduk goyang kaki, uruskan diri sendiri aje :P Oh, tapi tidak di side sana, saya jadi kakak sulung pulak. Totally opposite! Takde nak ngade-ngade tak reti itu ini. Semua kena diretikan. Fuh! Berpeluh den! Kalau bercakap atau buat sesuatu mesti nak kena kondifen konfiden and firm. Baru ada ciri jadi kak long. Hahaha. Poyo je rasa, macam takde talent lah. Haish! Ini baru sorang. Ada 2 lagi SIL yang bakal menyusul nak kawin in the future. So saya angap ini challenge lah untuk diri saya sendiri.

Ini semua sangkut paut dengan pengorbanan kan? Tapi saya dah ada dah ciri tuh. Sebab memang saya dah berkorban hari Jumaat harituh, pengorbanan yang besar lah jugak. Sanggup tau saya tinggal tak tengok last episode Nur Kasih. Uwaaaaaa! Sodih den! :P Takpe, takpe. Nanti tengok dekat www.tv3.com.my/nurkasih ;)

p/s: masa SIL saya tunang nanti ada jugak selit session saya suami-isteri potong cake 5th anniversary. orang nak sponsor, terima je lah. hehehe. :P first time nak celebrate anni gaya gitu. can't wait ;)

2 comments:

Unknown said...

kak longggg .. nanti jadi mak long pulak ... hehehe .. aku pun terlupa nak tengok nur kasih hari tu .. sedap makan sampai semer tak ingat .. hehehe

gadiselatan said...

ann pon tak tgk nur kasih ari tuh..sebab terlalu penat dan tertidur..waaa...kiranya nih pon pengorbanan lah yerk...