Thursday, January 7, 2010

KL-Jakarta ke KL-Seremban?

"Sayang, I nak balik KL jap. Ada hal kat bank. Malam nanti I'll fly back to Jakarta. Sampai KLIA nanti I call. Love u".

That was en hubby sms sent to me tengahari tadi. Amboi, cik abang. Macam KL-Seremban je ye? Jangan sangkut cewek Indon sudah! :P

9 comments:

Mrs Zamzuri said...

aikk.. hubby ko wat gapo kat jakarta? dia stay mana? nak aku pasang mata2 ke? hehehe...

misz Lina said...

geggegeggegegegge


sabar jelah si eza neh :p

Ziana said...

bawak balik BB xpe pakkk..!!
:P

eZa said...

qimie: tah hape tah name apartemen (tul eh spell camni?) dia tah. aku lupe... ;)

ina: tengah sabo lah nih. kalau tak meroyan tak sudah ah :P

zie: ko jgn sebut2 beb. kang TERbeli jgk dia onyx kat sane kang. hahahaha. pastu ko ah pening pale nk consult kan? :P

p/s: beb, xmo aku weh. kang ko xnk kwn ngn aku kang... hahaha :P

Ziana said...

hahaha..
tny hubby ko.. onyx buy 1 free 1 tadak ka?
:P

eZa said...

beb: ko jgn buat pasal. kang aku yg soh dia beli kang. pastu ko kasi setel sampai bleh eh? hahahaha :P

Ziana said...

if ade buy 1 free 1..
beli beli..
aku sanggup settle kan beb..
if xde.. xyah :P
tggu jek launch kat Msia..

@xiM said...

terus tak update blog arini kan sebab incik suami dah sampai KL..hehehe

eZa said...

zie: beb, ko jgn nak ngada eh. kang tak pasal stress nak menyetelkan benda alah tuh :P

@xim: tak sempat jumpe pun. dia memang pergi-balik hari. next week baru balik ;)