Friday, June 25, 2010

Musim durian kini kembali!

Balik kerja tadi keluar je ke jalan besar dari stesen LRT, terbau-bau durian. Tengok-tengok dah ada khemah jual durian. Apa lagi, cepat-cepat amik bebudak and patah balik pi pekena sebiji dua. Durian kampung you ols... Nogori mari! ;)

Durian kampung nih makan sikit je dah terasa ketengitan dia tuh. Perghhh! Sodap! Saya memang suka yang jenis pahit-pahit tuh. Kat dapur ada selonggok lagi tuh. Esok nak buat kuah pulak. Makan bersama roti jala. Fuh! ;)

Tapi setiap kali musim durian ada jugak yang sengsara. Contohnya macam budak sorang nih...





































baru papa parking kete dah saiko tutup hidung, busuk, ajak balik
sabo je lah ;P

tapi bagus jugak tu. ada orang tolong snap gambar sebab tangan dia tak kotor
;)

1 comment:

Aida said...

naufal mmg tak suka ye ? sama mcm adin lah .. paling tak suka .. tp adik dia, mmg terlebih plak .. haru jadinya ..