Tuesday, July 6, 2010

Penat lah!

Baru exam 2 hari dah macam exam 2 tahun. Eii, penat lah! Penat otak, emosi dan badan. Tapi takde lah study maut pun. Maybe sebab penat tunggu giliran lah kot. Pendapat saya kalau format baru pee-tee-kay ni diorang buat serentak, maksud saya... kalau harini generik, habiskan generiknya part objektif and interview terus dalam hari yang sama. Kalau fungsional, sehari tuh buat lah habis semua. Ini first day objektif separuh hari generik & fungsional. Then second day, group discussion & interview - pagi generik, petang fungsional. Heh! Penat! Takpe saya dah bagi cadangan dalam feedback form tadi. Harap-harap dapat pertimbangan lah hendaknya ;)

Apa-apa pun experience is a good teacher kan? Walau pun sedar dengan effort saya yang tak seberapa tapi harapan tetap sama. Nak lulus, takmo repeat dah. Taubat! :P Result lepas raya, neves beb, neves! Hehehe ;)

p/s: 3 days to nawfal 4th birthday. nothing is planned yet. adeh...

4 comments:

Unknown said...

kalau buat silah lah jemput .. hehehe .. :p

mazzuana said...

Eza, aku pun ingatkan nak le amek PTK lepas confirm ni...syllabus baru tapi kawan aku baru ni pegi kata susah gilos...terus semangat padam...kitorang takde peksa tapi kena presentation seploh kali aku rasa...giler...

yurn said...

haha aku baru ni ngan pezentation la, public speaking, kelas yg speedy giler, pastu exam. pastu kalau tak lepas satu komponen cam generik, kena repeat evrything in that komponen. mmg peningpalo nyampah giler.. kena ikut je la..

eZa said...

aida:: aku buat kat skool dia jek. nanti nadhirah punye buat mase kenduri intan. datang eh ;)

mazz:: aku amik 1st time nih pun rase taubat nak amik lg :P

yurn:: mmm mmg kene ikut je lah... ;)