Thursday, September 20, 2012

Dear blog,

Sorry for neglecting you.
And here I am again expressing my sad thoughts.
I miss my dear friends. I mean kawan alam nyata.
Kawan alam maya mmg sentiasa berada di sisi ku. Haha :P
Merapu. I know. But what's new? This blog is my junk yard ;)

Well, I still can't let it go. Masih mencari jawapan yang tak berapa nak pasti.
Yes, I did put the blame on me. But masih tak puas hati.
Nak tanya empunya diri to tell the truth adalah sangat mustahil.
Bukannya tak pernah tanya. But the answers will always be the same. "Nothing."
But for what I see she's all ok lah.
Made a comeback and mingling back with her friends. I'm feeling something inside but she seems happy. Good for her :)
So I guess I just let the time heal it for me. Insyaallah.

Ok dah. Let's move to our next topic.
Moving in to a new place, it is.
Banyaknya nak kena settle.
Too many things. Too little time.
Pray for the best. What else.
Nak kejarkan Nawfal darjah satu kat tempat baru. Tu la pasalnya.
Yang best Nadhirah will continue her pre-school at the same place.
Kat sekolah kebangsaan tu jugak.
Yahoo! No more expensive kindie fee! Haha :P
Masuk nanti dengan yang penting2 je dulu.
Nak diadakan semua memang tak daya.
Lain lah kalau tiba2 duit ratus-ribu-riban jatuh di atas riba :D
So sesapa ada tips pindah umah sila lah share ya ;)
Despite of that I told hubs that pest control service is a must.
Dalam banyak2 itu yg aku mintak??
Haha. Ya, aku tak suka cicak, semut, lipas dan seangkatan dengannya.
Geli uolsss. Kahkahkah.
Aku CEO kat rumah. Maka, utk kesejahteraan sejagat baik lah diturutkan ye banggggg ;)

I'm a little bit worried to move in.
Ye lah, tempat baru kan.
Mentally and physically kena betul2 well prepared.
Have to expect the unexpected. But also the expected. Baik2 lah semua hendaknya.
And hope ada ramai row tu yang move in by december.
So ada lah jiran. Tak lah takut sangat.
Semoga semuanya berjalan lancar.
Amin.

Till then.
:)

** Tunggang-langgang semua ayat dan jalan cerita. I know.

Sent by eZa @ BlackBerry®

3 comments:

eZa said...

Test

KS said...

insyaAllah, semuanya akan ok.

i agree with u kindie dalam sekolah kebangsaan. mmg tak payah nak keluar duit except for the uniform and yearly fee which is less than RM100!! anak dtg skolah bawak badan je. :P

yurn said...

uik.. pindah mane hehe..