Monday, December 15, 2008

Are you sleeping brother john

Nawfal love to sing this rhymes. But everytime he sang it, it's kinda weird somewhere. Aku pulak lupe wording lagu nih, so i couldn't correct him right away. Yg best nye me & hubby keep on asking him to repeat the song & we tried to figure out the correct wording. Hehehe We failed to do so. At last we just laughing out loud, including nawfal. Dia pon gelak same. Saba je la :P So td i managed to google the lyrics. So blk nih leh la sing along with him with the correct lyrics. Hehehehe ;)

Are you sleeping, are you sleeping?
Brother John, Brother John?
Morning bells are ringing, *this part la yg weird tuh... morning dah serink??? ahhahaha LOL
morning bells are ringing,
Ding Ding Dong, Ding Ding Dong.


Sebut pasal nursery rhymes nih aku teringat lagu nih...

satu labah-labah cuba panjat perigi,
bila hujan turun labah cepat lari,
terbit matahari hujan tiada lagi,
labah boleh panjat sekali lagi..

Bapaku Pulang Dari Kota

Bapaku Belikan Kereta
Kereta Kecil warna Merah
Boleh Ku Bawa ke Sekolah

Pon...9x
Kereta Kecil ku Berbunyi
Marilah adik Mari Naik
Boleh ku bawa jumpa Nenek...

notes: need to buy nursery rhymes cd la. since dia skool mcm2 lagu kuar... ade yg aku igt, ade dh lupe & even ade yg aku x penah dgr... :P pastu skang dh pandai compose lagu sendiri. pandai lak dia tukar lirik ikot suke dia ;)

5 comments:

Unknown said...

rasanya part ~ marilah adik mari adik
bukan patut ~ marilah adik mari naik

rasanya la ... sbb adin nyanyi cam tu ..

eZa said...

aida,
aku prasan bende tuh. tp mls nk edit, copy & paste je frm internet ;)

Anonymous said...

lagu satu labah² tu lagu pertama sy blajar kat kindergarden....
masih ingat lagi dia punya pergerakan tangan...
hehehe.. dh diperturunkan kepada beberapa orang anak sedara.. :p

Unknown said...

eza, kau tau tak lagu pasal teko .. aku cuma ingat ending je ..
~ angkat saya dan tuang saya ...
starting dia haram aku tak ingattt .. huhu..

i'm Lina said...

aku terer nih jer :
ding dong bell...
ding dong bell... hehe...

eh..penah dgr lagu nih tak?

cak cekur udang gamit,
mintak cekur beri kunyit...

ke org utara je eh nyanyi nih?