Thursday, July 23, 2009

Ketinggalan keretapi zaman

Orang lain dah berzaman guna maybankard visa debit ni. Tapi saya baru saja berjaya menukar kad lama kepada yang ini. Hehehe :P Sebelum kad lama tuh buat hal (sebab dah lunyai), baik lah saya tukar baru. Kang dah tak boleh nak withdraw, haa masak! Kad kuning lama tuh pun banyak kedai tak terima. Hangin je kadang tuh. So dah ada kad baru jangan pulak kata tak terima (kecuali lah memang takde duit dalam tuh) ;)

4 comments:

cengko said...

jaga2, kad ni gak pon ada prob gak bila cip dia ada kesan cam 'karat'... kdg2 ok... kdg meroyan gak dia... kena try byk kali kat ATM yg lain...

pernah kena, nak amik duit tetiba xleh nak wat kuar... dia kata kena kontek bank. jgn panik dulu, try guna ATM lain. kalo xleh gak... nak panik pon panik laa....

heheee...

eZa said...

kalau pi bank pun diorg buat pe tau? amik eraser pastu 'raba²'kan kat cip tuh.. then soh pi try cucuk... hehehe kene spare la eraser dlm purse eh? :P

Ziana said...

sila make sure duit cukup ek
:P

cengko said...

bab eraser tu... kat mana agensi yg ada ic reader pun guna gitu gak... last2 xleh... diorg accept gak...