Thursday, September 10, 2009

Cerita batuk dan cerita lawak

Adus, tiba² batuk saya makin teruk sehingga memaksa saya kelihatan seperti ... ini ...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Konon² berlagak tak nak pakai mask ni. Sekali masuk je tren tak semena² saya batuk tak hengat punya! Haish! Dengan pantas la mak keluarkan mask and put on it. Sekarang ni kalau sesiapa batuk or bersin dalam tren, fuh! Di pandang hina beb! Mulia lagi orang yang pakai mask. Hehehe :P Don't shun me bebeh, you better don't. Coz I am zorro wearing mask! :P

Cerita lawak? Saya bagi soalan math lah ye. 500÷2=? Sekian Kesian. Hehehe. Eh, orang nak bagi 'bantuan khas' pun dah cukup bagus tau. Syukur alhamdulillah. Tapi saya tetap jugak nak menganggap ianya satu l.a.w.a.k! But hey, i am RM250 richer than you lah! Hahaha ;)

p/s: untung gak jadi kumpulan sokongan eh? banyak 'bantuan' ;) simpan je lah degree ko tuh eza oi! hehehe :P

7 comments:

Ziana said...

dah rupe doktor gigi
hehehehe

get well soon babe!!
:)

Aida said...

iye ke batuk dlm train sampai mcm tu skali pandangan dorang .. ish .. zalim tul lah .. tp kau tetap untuk lah sbb ada gak bantuan .. aku ni, nan ado sesen pun .. nama je keje bawah agensi kerajaan .. hishhh !!!

Mrs Zamzuri said...

kerajaan takde bonus ek? eheheh..
ado alasan den nk kurangkan budget duit raya kat anak2 buah zam yg berderet2 ittew! awwww!!

patutnye seblom batuk lagi dah ko dah pakai mask nih.. mencegah kan lagi elok dr merawat!

eZa said...

zie: alerr.. dentist ke? xde rupe surgeon ke? hahaha :P

dadaku bagai dihempap balak beb. sosak! :(

aida: syukur alhamdulillah... ;)

qimie: haa tis yr mmg budget duit raye dipotong! ahhahaha ala kadar yo lah..

itu lah kan, manusia... dah terkene tang tu la baru nak tergadah *sigh*

yurn said...

hmm.. macam la banyak naa gaji PnP nie.. huhuhu... ko dapat kanan dulu then masuk 41 br untung. kut tk gaji ciputs..

@tune® said...

aku pon dapat la..
ni yg keje kontrak kerajaan kan??
yayyyyyyyyy

eZa said...

rika: ikut hati camtuh lah strategi aku... tp xtau la menjadi ke x... berzaman la lg nk tgu kalau gitu *wink*

@tune: iye ke?? samo lah kito. hehehe ;)