Wednesday, September 9, 2009

Haruman extra

On the way ke lrt pagi tadi saya memangku si kecik sambil dia menyusu. Dah abis menyusu saya berborak dengan dia. Selorong je dia, termenung, senyum kambing je. Dah sampai di lrt saya pun keluar kereta, dukung dia sekali. Hmmmpphh, rupa²nya dia dah basah! Ada la setompok melekat di kurung saya. Nasib baik tak banjir. Hubby tanya nak balik tukar baju tak? Saya kata tak payah la. Amik baby wipe dan dengan selamba lap² je :P Sampai ofis saya bilas pulak dengan air dan sabun. Tapi still ada la bau² sikit. Hehehe. Haruman extra...

So sesape yang terbau hang-cianggg bila selisih dengan saya, harap maklum lah ye. Hehehe :P

p/s: nasib baik mama 'off', kalau tak memang wajib balik tukar baju dan lambat sampai ofis ;)


6 comments:

Unknown said...

hehehe .. bukan senang tau nak dapat perfume ori mcm tu .. natural gitu takde mix dgn alcohol semer .. ;)

Ziana said...

hehehehe..
ptt dia sengeh2 ek
:P

Nurmala Mazlan said...

ehehehe
x pe...natural la kak

~ #TinieFabulous ~ said...

bleh tagline:
"brdrop-drop perfume...haruman sungguh natural-> FOC" .... ;p

eZa said...

aida & mala: ia memang ori!

zie: dia mmg drama-queen okeh! :P

tinie: tu bukan drop lagi dah. curahan nama nye tuh :P

NaZRiN said...

CHECK IT OUT!! http://nicephonenumbers.blogspot.com/ SPREAD IT AROUND!! TELL UR FMLY AND FRENS!! BOOKMARK THIS LINK!! LINK MY BLOG PLEASEE