Thursday, October 1, 2009

Lagu superman lah pulak

I hate this song when I first listened to it. Tapi bila lelaki² kat rumah tu asik menyanyi lagu nih jadi tersuka la pulak. Blame you papa coz our son is addicted to it now. Balik² suruh nyanyi lagu superman. Haish! Jangan dengar lagu banyak sangat, lagho tuh nak oi! Hehehe :P



Aku bukan lah superman, aku juga bisa nangis...

p/s: anak bujang ahmad dhani tuh. pe name band dia eh? lupe la pulak...

5 comments:

citong said...

nama group ni lucky laki..
ayah aqilah pun suka lagu nih. dok ulang² kat henpon dia!

eZa said...

za: group anak dia tau. group ahmad dhani tuh lupe. hehehe

nawfal teruja sbb ade word superman tuh besides music dia yg chicky tuh. hehehe tgu aqilah besa, suke lagu pe lak tuh nnt... ;)

cengko said...

hahahaaa.. lagu ni ghuponyo...!!!

patut la balik raya ari tu anak2 buah & cucu cengko dok nyanyi... tak kira laki pompuan dok pakat nyanyi lagu ni... siap buleh hapal lagi tu....

heran gak aku... lagu tah hapoo dok nyanyi... tp cengko dok ikut layan sama...

hm.. best jugok lagu nih...

eZa said...

cengko: badi okeh lagu nih. dok marah² papa & anak dia menyanyi, dah berantu pulak ke mama dia. haish! layaaaannnnnn :D

jengjengjengg said...

group ahmad dhani - The Rock