Friday, October 2, 2009

Perutku ketat

Alhamdulillah, bukan setakat kenyang. Bloated dah rasa perut nih. Isk! Dengan lemang, nasi himpit, mihun, rendang bagai. Ketat rasa kain perut.

Spegeti pun abis, tapi tang kuah je lah abis. Mee dia ada lagi tuh. Mana taknya, Malaysian style lah katakan. Selagi tak tenggelam mee tuh, selagi tuh la bubuh kuah. Hahaha :P Takpe, next time kita buat lagi eh ;)

p/s: ann, nanti kalau jadi awak buat petang nih, leh la amik kontrak spegeti eh ? *wink*
p/p/s: to za, wishing you all the best at your new place. keep on blogging eh ;)

5 comments:

cengko said...

semua perut org ICT ketat...

Lill said...

sb pe cengko? aku rasa sb lemang yg sedap tu nyummmy

m-i-o said...

uisy...sedapnya makan! org macam mak ni tak merasa la nk mencekik cenggini kat kilang.

seminggu ni diorang asik ngadap mooncake aje. dh nampak macam bulan memasing.

gadiselatan said...

mmg lemak berkrim lemang tuh, smpikn tak bole nk mkn byk...terlalu berlemak...

eZa said...

cengko: sib baik lepas rukuk solat jumaat eh? hehehe :P

lill & ann: aah, mmg lemak ya hamat lomang tuh! kalau x dh perabis dh tuh ;)

mio: ekau la pulak bwk juadah raye. nasi himpit kuah kacang pun okey dah tuh ;)