Friday, November 26, 2010

The black.berry family

En hubby has been using BB for about a year. I have no feeling towards BB because it looks too corporate for me. Berlagak lah masa tu kan, I told him if he wants to buy me new phone he must get me an iPhone, not a BB ;P Sampai ke sudah tak nampak batang hidung iPhone pasal he insisted me to have a BB instead. "You tak pakai lagi, you tak tahu...". Ayat pancing. Pada hal dah malas nak layan saya asyik kacau BB dia je :P Pulak tuh ada yang menyokongkan, sapa tuh kawan saya yang keje SR tuh? Sila jawab ;P

Then came BB torch 9800 - a wide and touch screen BB. Jeng jeng jeng... Hehehe. I was sexcited about it. Ajak la en hubby ke lowyatt to have a look and feel it myself. To my surprise I fall for it. Despite that I hate the slide keypad and it's actually a bit bulky, I still want it. Masa tu en hubby dok racun² suruh amik BB bold 3 instead. Features sama, but no wide & touch screen lah of course. Ringan pun ye jugak. But still, I opt for the torch ;)


Last 2 days en hubby finally sambar the bold 3. Tak habis² dia kata best, best, BEST. Heh! Buat hati I tak keruan lah you. Notti! :P Ada jugak yang aku tukar ni kang. Hahaha. Sabo ye eZa, you only been using the torch for a week. Harap maklum :P Oh, for more details of BB torch vs BB bold 3, boleh baca sini.


Hitam itu menawan. Memang bersinar² lah bold 3 nih. En hubby kata keypad dia, features dia memang best! Maybe because of the OS 6 lah kot. Laju. ;)

gorgeous! ;)

Oh btw, anyone interested to BB curve 8520? Full set, still in good condition. Asking price RM550. Cheap! Cheap! Anyone? ;)

So let's BBM peeps! ;)

Oh, on the other note, Rabu malam haritu berjaya jual PS2 nawfal dengan harga rm260. Cheap eh? Ye lah kat luar yg baru pun baru rm450. Lagi pun still baru lagi, baru 5months old jek ;) Top up sikit dapat la ganti dgn PSP 2nd hand... Nak beli yang baru rm1.1k. Rugi di situ sebab anak bujang baru 4years old. Kang jahanam, nangis mama! Biar lah mama and papa je merasa BB yang baru ya. Kasi can! ;P Balik ni ingat nak pi beli baby alive la for Nadhirah. Kesian anak dara tak dapat pa pe pun. Asyik lah main dengan 'imagination friend' dia aje. Seram. ;P

2 comments:

Ziana said...

YES.my..!!!
Finally..!! ;)
welcome..welcome..!!
hehehe..

husband ko dok bbm aku..
x sesudah ayat nye..
BEST BEST BEST OS6 :P

~ #TinieFabulous ~ said...

JELESSSSSSSSSSSS.....aku nak BB ker IP4....but still NOKIAAA 79...;P