Thursday, November 11, 2010

Roti bodoh je, tapi saya suka!

Semalam balik keje sempat singgah jusco au. Takde tujuan sebenarnya, saja nak pergi supermarket. Dah alang² we decided minum² kat food court dia. Teringin pulak nak makan sizzling noodle. En hubby la yang order sizzling mee tuh. Saya? Nampak menu sizzling roti serat, tak pikir panjang terus order. Nak tengok rupa and rasa macam mana lah roti serat yang di sizzling itu ;)

Sizzling noodle dia amat lah mengecewakan. Not as expected. Sizzling ni kan ada satu rasa kan, rasa sizzling lah. Paham ke? Tapi yang ni spoil pasal over pulak black pepper dia. Kuah pulak cair je... Fail!

Nasib baik sizzling roti serat tu sedap. Roti dia macam roti burger yang bulat tuh. Tapi wholemeal bread lah. Then kat atas dia ada daun salad, tabur mayonaise and chili sauce. Bawah dia telur yang macam kat roti john tuh, yang campur minced chicken and onion. Saya suka! ;)

begini lah rupa roti serat sizzling
setakat nak buat makan santai² boleh layan lah ;)

p/s: b, nak lagi boleh? ;)

4 comments:

Marsha~ said...

ish.. tak pernah makan.. sedap nauu keeeeeee??? ish ish....... geram

eZa said...

marsha:: ikot tekak ibu mengandung ni ok je. boleh layan lah... buat kat umah pun bleh kot? hahaha ;)

Unknown said...

smalam pun aku ke au .. dlm pukul 8 .. jauh aku berjalan .. hehehe

i'm Lina said...

preggy kali nih ko suke mkn roti eh eza?

kat chili's pon ko mkn roti kan?

konpem boy nih =)