Tuesday, November 9, 2010

Saya rasa sedih sangat :(

Pagi² air mata dah berjujuran bila baca berita ni. Rasa kesian sangat kat budak lelaki tuh. Sengsara. Semua gara² kecuaian manusia...

Kepada budak itu, tabah lah hadapi semua ini. Semua sudah tertulis dan setiap apa yang berlaku ada hikmahnya. Semua yang berlaku adalah penyebab kepada sesuatu yang lain. Yang lebih baik hendaknya... Allah sahaja lah Yang Maha Mengetahui.

2 comments:

mazzuana said...

Sangat sedih dengan nasib budak tu....bg pampasan pun tak mungkin boleh meringankan penderitaan dia.

Aida said...

aduhai .. 100k yg takde nilai dah .. dah lah buat keje takde kelulusan family .. teruk lah!!