Thursday, March 24, 2011

Ketagihan setiap hari Khamis (malam Jumaat)

Jangan fikir bukan2.
Kalau hari khamis mesti nak relate ngn malam jumaat eh?
Kalau hari lain malam lain takde pulak kecoh.
Buat hari pa pe pon sama jek.
Tetap jugak dapat pahala bunuh syaitan ;P

Ni ketagih baby cakoi der.
Pasar tani kat umah nih every khamis.
So nak tunggu seminggu baru leh dapat.
Suka dengan kuah kaya pandan dia tuh.
Kombinasi yang mantap! ;)
Ok nak makan.
Tara... :)

Sent by eZa @ BlackBerry®

3 comments:

Nisa & Azie said...

weii..aku sefamily mmg ketagih ni weii... sambil2 tggu tu tgk brader tu dok potong2 doh cakoi dan doh pau goreng tu mmg terpegun gak la..... tapi la ni dh duk keramat lama dh tak rase. dulu mmg heaven blk kerja singgah pasar tani tu

mazzuana said...

aku pun memang suka cakoi brader pasar bawah flyover tu....sedap sangat kaya pandan dia tu. Masa keje kg pandan dulu kul 3 selalu curik-curik pegi beli kat situ....

Aida said...

eza, kat kg melayu ampang ada .. tp bukan size baby la .. cuma kuah pandan dia mmg superb .. hehehe