Monday, December 13, 2010

Hi-Tea @ Ancasa Hotel

The other day saya ada cakap saya ngidam hotel buffet kan? Kepada yang bagi suggestions/comments to the entry, terima kasih ye. For a start mari kita ber-hi-tea dulu. Recommended by my sister. Sebab dia kate the price is reasonable to the food they served :)

Oh btw, sempena Christmas ni diorang combine lunch & hi-tea. Tak tau lah apa bezanya. Tapi mesti lah rate sama kan pasal food dia sama jek. I reserved online, so dapat flat rate RM28++/person (RM32.20). Ternyata ia tidak mengecewakan. Ye lah, hotel ni dah lah tak glamer. Sebelah puduraya lagi. Hahaha ;P Alhamdulillah. The food served was OK! :)


ada western, ada japanese, ada malay food ;)

Gambar tak banyak sebab leka makan and layan anak². We really enjoyed it to the bits. Tapi ada jugak lah certain food yang tak dan nak makan pasal perot dah sendat sesangat. End up bila malam gua teringat all the foodies. Pffft. Nasib baik dan nak makan lasagna dia yang kakak kata sedap. Memang sedap! Terasa² pulak kat mulot nih. Tsk!

delicious!

saya suka kek(s)!

dan pastries!
tapi tak dan nak makan bread pudding dia
my gf kate sedap! tsk! :(

rojak buah
kuah rojak mak bee ke dia pakai? :P best! :)

Ada udang tempura. Memang melantak tuh jek. Bebudak pulak meratah chicken wing. Saya tak rasa pun chicken wing tuh. Gf saya kata sedap. Patutlah bebudak suka ;)

nyam! nyam! ;)

Tak ramai pun orang. Macam kitorang jek dalam tuh. Dah almost 2pm baru ramai. Tu pun student yang stay kat hotel tuh kot. Full tetiba. Tengah makan tiba² kitorang kena paksa rela masuk cake deco contest. Dia nak 4 contestant. Me, my gf and the other 2 was the students. Lelaki ;P Nak tak nak, join je lah. Tapi yang tuh nanti kita cerita lain lah ye ;)

Saya still belum puas makan buffet. So next tak tau lagi lah nak ke mana. En hubby please take note. Disebabkan anda secara tiba² cancel nak join sebab kerja, anda kena belanja saya lunch / dinner buffet. Deal? ;P

To my gf, sorry for the late birthday treat. Hope you did enjoy it. Happy belated birthday beb! :)

No comments: